Zaproszenie do negocjacji
zwanym dalej OPZ – zakup szczepionek
Tryb postępowania : Zamówienie z wolnej ręki
- Zamawiający:
EDICTUM- Specjalistyczna Przychodnia Lekarska
ul. Adama Mickiewicza 31, 60-835 Poznań
tel. (0-61) 847 04 54 e-mail: edictum@edictum.pl
NIP 781-16-92-610, Regon 634178483 KRS 0000187035
Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie zapisów pkt 6.5 Zamówienia udzielane w ramach projektów ppkt 7a) Zasad Konkurencyjności wynikających z wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020:
Możliwe jest niestosowanie procedur określonych w sekcjach 6.5.1 i 6.5.2 przy udzielaniu zamówień w następujących przypadkach: a) w wyniku prawidłowego zastosowania zasady konkurencyjności określonej w sekcji 6.5.2 nie wpłynęła żadna oferta, lub wpłynęły tylko oferty podlegające odrzuceniu, albo wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu; zawarcie umowy w sprawie realizacji zamówienia z pominięciem zasady konkurencyjności jest możliwe, gdy pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione – w postępowaniu prowadzonym w Bazie konkurencyjności pod nr 2021-28039-73020 z dnia 7 października 2021 r. nie wpłynęła żadna oferta – postepowanie zostało unieważnione, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
- Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami :
Imię i nazwisko: Maria Marcinkowska
e-mail: editum@edictum.pl
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i systematyczna dostawa produktu leczniczego: 4 – walentnej szczepionki przeciwko grypie.
- Wymagania dotyczące wyboru szczepionki:
– szczepionka 4 walentna,
– szczepionka, która jest obecna na rynku co najmniej 3 lata.
- Zakup szczepionki dotyczy jednego sezonu szczepiennego przeciw grypie, tj. 2021-2022.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji niezmienności ceny przez cały okres trwania umowy.
Kupujący zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia do 20% ilości bez zmiany ceny jednostkowej w trakcie trwania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zamówienia wg faktycznych potrzeb Zamawiającego w ramach Projektu w danym okresie szczepień, a Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń z tego tytułu.
- Wykonawca zobowiąże się przez cały okres trwania umowy zapewnić systematyczne dostawy szczepionek z uwzględnieniem tzw. „zimnego łańcucha” dostaw tj. w temperaturze od 2 do 8oC. Na każdy wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić wydruk z rejestru temperatury w czasie transportu.
- Zamówienie szczepionki będzie następowało zgodnie z zapotrzebowaniem przekazanym drogą mailową.
- Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie potwierdzić drogą mailową możliwość zrealizowania złożonego zamówienia w ciągu 24 godzin, od momentu jego wysłania.
- Dostawa szczepionki będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Zamówienie złożone do godz. 14:00 będzie realizowane w ciągu 48 godzin.
- Wykonawca ma obowiązek oświadczyć, że dostarczone szczepionki są dopuszczone do obrotu na rynku polskim i posiadają wymagane przepisami prawa atesty oraz, że będą miały termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od daty złożenia zamówienia. W przypadku dostawy szczepionki z datą ważności krótszą niż 6 miesięcy Wykonawca zagwarantuje możliwość zwrotu niewykorzystanej przez Zamawiającego szczepionki.
Wykonawca dostarczy szczepionki własnym transportem lub za pośrednictwem wybranego przez niego podmiotu trzeciego.
Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy jej realizacja nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
- Odbiór szczepionek przez Zamawiającego odbywać się będzie na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT określającej rodzaj, ilość dostarczonego towaru oraz cenę jednostkową brutto, poprzez umieszczenie na kopii faktury VAT podpisu i pieczęci Zamawiającego (pokwitowanie odbioru towaru).
- W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub jakościowych, w tym także wad ukrytych Zamawiający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostawy, określonej zgodnie z pokwitowaniem przedstawi szczepionki do reklamacji. W celu zbadania szczepionek Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę o konieczności odbioru reklamowanych szczepionek (szczepionki zostaną przekazane Wykonawcy celem dostarczenia do magazynu Wykonawcy).
- Płatność za dostarczone szczepionki Zamawiający zobowiązuje się dokonywać przelewem, termin płatności wyniesie 30 dni od daty otrzymania faktury.
Termin płatności oraz numer rachunku bankowego będą każdorazowo wskazane na dostarczonej fakturze VAT.
- Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do utrzymania w tajemnicy i nieprzekazywania osobom trzecim informacji dotyczących zawarcia, treści i wykonywania umowy oraz realizowanych na jej podstawie zamówień, jak również wszelkich danych o przedsiębiorstwie i klientach drugiej strony na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503, z późniejszymi zmianami) w okresie 5 lat od daty rozwiązania umowy.
Wykorzystywanie danych określonych w ustępie powyżej w innych celach niż wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do należytego wykonania zobowiązań stron nie jest dopuszczalne bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego i Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się nie wykorzystać danych osobowych, do których może uzyskać dostęp w wyniku realizacji umowy dla celów innych niż określone w umowie, a w szczególności nie udostępniać w jakiejkolwiek formie tych danych osobom trzecim.
Przy wykonywaniu umowy Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów RODO – rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
- TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY I ZAKRES NEGOCJACJI
- Zamawiający zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty w sprawie udzielania zamówienia w dniu 5.11.2021 r. w formie ustnej.
- Przedmiotem negocjacji będą szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w szczególności cen